Csatlakozz hozzánk

Tesztek

Én ezt tényleg nem értem! – Mini Paceman Cooper S All4

Ez az autó többször lepett meg. Sőt, gyakorlatilag folyamatosan meglepetéseket okozott. Ha ember lenne, valószínűleg messzire elkerülném, így viszont autóként jó móka.

Közzétéve

ekkor

Felsorolom a meglepetéseket.

1. Amikor az első hírek megérkeztek róla, meglepődtem. Miért kell egy szabadidőautó, kupé formával?
2. Amikor élőben megláttam, meglepődtem. Végül is nem néz ki rosszul.
3. Amikor elindultam vele, meglepődtem. Mi ez a brutálisan kemény futómű egy ilyen autóban?
4. Amikor versenypályára mentem vele, meglepődtem. Ja, egy sportos autó után nem is annyira kemény a közúton már zavaróan feszes futómű.
5. Amikor időre futottam vele pár kört, meglepődtem. Az nem lehet, hogy ilyen gyors!
6. Amikor az árát megláttam, meglepődtem. Sok? Kevés? Nézd meg a videót a lap alján!

A Mini Paceman Cooper S All4 egy nagyon érdekes járgány. A Countryman kupé változata ő, kicsit ültetve, a jó 184 lovas turbómotorral és összkerékhajtással. A Countryman-nek a különcségével sikerült meghökkentenie a piacot, sokan úgy tartották – köztük én is – hogy a gyár átesett a ló túloldalára. Ugyanis az autó meglehetősen skizofrén; talán ez a legjobb szó rá, hiszen egy gokartba illően kemény, sportos futóművel nem lesz a pampák királya, bár a BMW szerint terepen is megállja a helyét a kocsi.

Akár egy Gestapo tiszt egyenruhája. Fekete bőr.

Most akkor terepező vagy aszfaltbetyár? A kettő egyszerre nem jön össze! A személyiségzavar pedig tovább fokozódik a legújabb Minivel. A Paceman a Countryman kupéja tehát, ráadásul ennél az autónál már a karosszériát lejjebb is lehet süllyeszteni, a sportfutóműnek köszönhetően. Értitek! Az emelt hasmagasságú karosszériát! Na ez az, ami teljesen zavarossá teszi a Paceman sztorit.

Íme az a pont, ami miatt ez jobb, mint egy Mini Coupe. Tényleg el lehet férni.

Én azt mondom, hogy minden tendben lenne ezzel a kocsival, ha gyenge terepre találták volna ki a futóművét. Persze, ez is egy divatos Barbie terepjáró lenne, de akkor legalább lenne értelme. Mert mindene megvan hozzá. Jó forma, emelt has, és összkerékhajtás. Az All4 összkerékhajtás ráadásul jó móka is tud lenni, hiszen az elektrohidraulikus szabályzású központi differenciálmű meglehetősen intelligensen osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Alapesteben 50-50%-os a nyomatékelosztás, de extrém esetben akár a teljes hajtás hátulra kerülhet, azaz lehetnek olyan pillanatok, amikor hátsókerékhajtású Minit hajtunk. Ez már így sokkal izgalmasabb, ugye?

Érzésre nem, de időre nagyon jó volt a Paceman a Kakucsringen.

Elvittem a kocsit a hegyekbe és egy versenypályára is. És persze vittem magammal kamerát is, meg Bolla Gyurit is, egyrészt, hogy legyen aki kezeli a kamerát, másrészt pedig, hogy legyen valaki, aki okosat mond. És mondott is okosat. Például azt, hogy “együnk lángost”! Kalandtúránk filmjét a brutális zsírtartalom miatt, csak erős idegzetűeknek ajánlom.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű