Csatlakozz hozzánk

Kirakat

Hyundai Tripla5: korlátlan elkötelezettség

Kevés gyártó mondhatja el magáról, hogy az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásai legalább annyira különlegesek és sikeresek, mint termékei.

Közzétéve

ekkor

A Hyundai Triple5 szolgáltatási csomagja bevezetésekor Európa-szerte egyedülállónak számított, és az eltelt évek alatt sem vállalta egyetlen versenytárs sem, hogy akár csak megközelítően olyan sokoldalú, nagyvonalú és őszinte garanciális szolgáltatás-csomaggal álljon ügyfelei elé, mint a Hyundai – immár csaknem összes modellje kapcsán.

A Tripla 5 annak idején az ix35 kompakt szabadidőjárművel együtt érkezett meg az európai piacra. A látványos és fiatalos modellnek nem volt szüksége külön támogatásra a sikerhez, ám a Hyundai mégis egy minden tekintetben egyedülálló, teljes körű szolgáltatási ajánlatot tervezett a népszerűnek ígérkező jármű köré.

Ez az egész Európában bevezetett csomag három pilléren nyugszik: öt év teljes körű gyártói garanciát, öt év ingyenes asszisztencia-szolgáltatást, valamint öt éven keresztül nyújtott, évenkénti ingyenes állapotfelmérést foglal magában. Ezek a szolgáltatási elemek önmagukban is újat hoztak a márka és az ügyfelek életébe, együttesen azonban túlzás nélkül páratlan ajánlatnak számítottak a hazai, sőt a nemzetközi újautó-piacon is.

A Veloster is rajta van a listán

A Hyundai persze korábban sem hanyagolta el ügyfeleit: a sárga angyalok a Tripla 5 bevezetését megelőzően is rendelkezésre álltak, de a vásárlástól számítva „csak” 3 éven keresztül biztosítottak ingyenes országúti segítségét mindenféle meghibásodás, baleset, műszaki vagy egyéb jellegű probléma esetén. A Tripla 5 keretében azonban ez a védőernyő szolgáltatás 60 hónapra terjed ki, ráadásul az Unió összes tagállamában, valamint számos további európai országban is érvényesíthető, akár akkor is, ha az ügyfél önhibájából szorul segítségre – például bezárta a kulcsot az autóba, vagy menet közben kifogyott az üzemanyag.

Az ix35 bevezetését kísérő szolgáltatás mára jócskán túlnőtt eredeti keretein, és a Hyundai egyik legvonzóbb ismérvévé vált szerte Európában. A kompakt szabadidőjárművel megkezdett, új arculati és technológiai korszak minden további újdonsága magától értetődően vált jogosulttá a Tripla 5 szolgáltatásra. Így ma már gyakorlatilag minden új Hyundai gépkocsi1 vásárlásakor felár nélkül jár az ötéves, teljes körű szolgáltatási csomag.

A Tripla 5 az autók minőségére vonatkozó, megnyugtató és őszinte felelősségvállalás a Hyundai részéről.

  A meghibásodásokat teljesen kizárni természetesen lehetetlen, ám kellő körültekintéssel megelőzhető a legtöbb probléma. Ezért invitál a Hyundai minden újautó-tulajdonost évente egyszer márkaszervizeibe, hogy ott ingyenesen és alaposan átvizsgálják a jármű fődarabjait – a hajtásláncot, a futóművet, a kormányt és a fékrendszert –, így idejében felismerhető, ha a kivételesen jó minőségű tervezés és gyártás ellenére valamelyik alkatrésszel probléma támadna. A javasoltan szezonális átvizsgálás nem helyettesíti a kötelező szervizt, ám ez a két alkalom megfelelően időzítve a piacon egyedülálló gyakoriságú, alapos karbantartást, ezáltal fokozott állapotmegőrzést és értéktartást tesz lehetővé, plusz költségek nélkül.

Ezek a gyors műszaki felmérések arra is kiváló alkalmat teremtenek a Hyundai munkatársai számára, hogy személyesen találkozzanak ügyfeleikkel, meghallgassák véleményüket, megválaszolják kérdéseiket, kölcsönösen megosszák egymással tapasztalataikat. Megoldást kereshetnek az idő közben felmerülő igényekre, legyen szó üzemanyag-takarékossági tippekről, az autó ápolásáról, vagy az igényeknek leginkább megfelelő kiegészítők kiválasztásáról.

1 i10, i20, Santa Fe, ix55 kivételével

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagrm

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű