Csatlakozz hozzánk

Hírek

2015 ismét a Suzuki éve volt

7500 autót adott el és ezzel tavaly közel tíz százalékra növelte részesedését a Suzuki a magyar piacon. Ez elsősorban az új Vitarának, illetve a bővülő flottaeladásoknak köszönhető

Közzétéve

ekkor

A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint 2015-ben Magyarországon 7500 Suzuki személygépkocsi talált gazdára, ami az összes forgalomba helyezett autó (77 171 db) 9,72 százaléka. Jóllehet csak március óta gyártják és forgalmazzák, a Vitara 19,14 százalékos piaci részesedéssel toronymagasan vezeti a sport-szabadidő (SUV) kategóriát. Az új Vitarából december 31-éig 3733-at helyeztek forgalomba.

Kategóriaelső lett a Swift is a B szegmensben, 1955 darabos értékesítéssel, 17,27 százalékos piaci részt hasítva ki magának a kisautók között.


Szépen teljesített a harmadik Esztergomban gyártott modell – az alsó középkategóriás S-Crossból 1449 kelt el az év során, ami az ötödik helyet jelenti a C szegmensben –, továbbá a külföldön gyártott Celerio is (amely 194 eladott darabbal 7,59 százalékot ért el, és második lett az A
szegmensben).

A márka a megelőző évhez képest belföldi eladásait 58 százalékkal, piaci részesedését 2,7 százalékkal növelte. A jó eredmények a Magyar Suzuki értékelése szerint annak köszönhetők, hogy “új modelljeivel a márka sikerrel őrizte meg népszerűségét a magánvásárlók körében”, valamint flottaeladásait is bővíteni tudta.


– Kapcsolódó: Suzuki Vitara teszt; Suzuki Swift teszt

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagrm

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Támogatás




Népszerű