Csatlakozz hozzánk

Hírek

Majdnem Ferrari: Alfa Romeo 4C

Az Alfa Romeo 4C végleges szériaváltozata a márciusi, 82. Genfi Autószalonon mutatkozik be. A kétüléses, középmotoros, hátsókerék-hajtású sportkocsiban egy 1750-es turbós, benzines motor üvölt majd.

Közzétéve

ekkor

A 4C koncepcióját a 2011-es Genfi Autószalonon mutatták
be a nagyközönségnek, és mindenki azonnal szerelembe esett a kompakt sportkocsi
láttán. Ennek a koncepciónak az ésszerűsített, széria érett változata érkezik
most, két évvel később vissza a premier helyszínére, és utána a szalonokba,
hiszen az újdonságot a gyár információi szerint már idén meg lehet vásárolni.

Az autóban a „legegyszerűbb” tuningot használják, a
súlycsökkentést, amivel a 4kg/LE-s lélektani határ alá szeretnének menni.
Súly/teljesítmény arányban tehát a 4C egyértelműen a szupersportkocsik rokona
lesz, mindezt úgy, hogy nem a motor lesz a szélsőségekig felhúzva, hanem a
könnyű anyagok használata fogja meghatározni az autó dinamikáját. Szénszálas
kompozit anyagok és alumínium segít a súlyt alacsonyan tartani, még a blokk is
alumíniumból készül, amelynek a teljesítményéről nincsenek hivatalos információk,
de a találgatások és az elcseppentett információk alapján az autó 240-250
lóerős lehet majd, mindezt 1000 kg alatti súly mellett. Az autóhoz
duplakuplungos, automata sebességváltó jár, minimális kapcsolási idővel,
valamint egy a gyár által forradalminak nevezett öblítés-szabályozó technológiát
is bevetnek a motorban, amely a turbólyukat hivatott minimálisra
csökkenteni.

Az Alfa Romeo 4C a Maserati modenai üzemében készül, és
feladata az lesz, hogy sikerrel vezesse vissza az olasz márkát a köztudatba az
Egyesült Államokban.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű