Csatlakozz hozzánk

Hírek

Júliácskát is kozmetikázták

Mihez nyúljanak a mérnökök egy olyan autón, aminek a formája már elsőre is telitalálat lett? Az Alfánál tudják, hiszen 3 év után elérkezett az idő, hogy frissítsék a Giuliettát.

Közzétéve

ekkor

Egyszer mindenki életében eljön a pillanat, amikor a szívére hallgat autóvásárláskor. Az Alfa tulajdonosok többsége első látásra beleszerelmesedik a kiválasztott járgányba. Nem véletlen, hogy a Giulietta az egyik legkelendőbb darab lett, így 2010-es megjelenése óta több mint 212 ezer darabot adtak el világszerte. De vajon min kellett változtatni?

Hátul LED-ek világítanak, de más nem nagyon árulkodik itt a kozmetikázásról.

A Giulietta testén csakis a szokásos helyeken módosítottak néhány részletet a mérnökök. Vagyis, megújult a hűtőmaszk, krómkeretet kaptak a ködfényszórók és megjelent az egyre népszerűbb, biztonsági szempontból is fontos LED-es nappali menetfénysor. Hátul ugyancsak LED-ek világítanak, három új színárnyalat és ugyanennyi könnyűfémfelni bővíti a kínálatot ezentúl. Belül a műszerfal új dekorelemet kapott, dizájnosabb volánt markolhat a sofőr, megváltoztatták az ülések formázását, javítottak az anyagminőségen és megjelent az Uconnect nevű multimédiás rendszer is a kínálatban, 5 vagy 6,5 colos érintőképernyővel. Új és többféleképpen variálható kárpitszínek kerültek még be a Giuliettába, de az olaszok javítottak még a hangszigetelésen is.

Még a csomagtérben is plusz borítások vannak, hogy még csendesebb legyen az utastér. Újak az ülések is.

A motorokat mind frissítették, így teljesítik az Euro 5+ normát. Az új Giuliettában mutatkozik be a 150 lóerős és 380 Nm nyomatékú, 2.0 JTDM erőforrás. A modern öngyulladósban egy kiegyensúlyozott hidraulikus szervószelep szabályozza a befecskendezésési ciklusokat. Ütemenként akár nyolc, különálló befecskendezésre képes a rendszer, amivel javítja az égést, csökkenti a zajt valamint a korom- illetve a nitrogénoxid kibocsátást. A befecskendezők 40 százalékkal kevesebb alkatrészből állnak, vagyis kisebb a meghibásodás esélye. Ugyancsak újdonság, hogy ezentúl akár az Alfa TCT dupla száraz kuplungos automataváltóval is megrendelhető lesz a Giulietta.

A barna színű bőrkárpitozás és a műszerfalon végigfutó színes elemek is újak. Ezentúl akár duplakuplungos automataváltóval is elérhető a Giulietta.

Piactól függően akár ötféle felszereltségi szintből lehet majd választani. Már az alapverzióban is benne lesz hat légzsák, az Alfa DNA rendszer, menetstabilizáló visszagurulás-gátló funkcióval, manuális klíma, sőt, még abroncsnyomás ellenőrző is jár majd a bázis modellhez. A kínálat csúcsán továbbra is a 235 lóerős Quadrifoglio Verde modell áll majd. Az Alfa különböző felszereltségi csomagokat is bevezet, így mindenki egyéni ízlésének megfelelően válogathat az extrák között. A 2014-es modellévi Alfa Giulietta a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be először, és várhatóan októberben már a szalonokban lesz.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű