Csatlakozz hozzánk

Hírek

Elkészült az 1000 lóerős drift-Supra

Közzétéve

ekkor

Az észak-amerikai Papadakis Racing versenyistálló alapítója és vezetője, Stephan Papadakis nem sokat dilemmázott, inkább vásárolt egyet a 340 lóerős sportautóból, elemeire szedte a motorját, és nekilátott kitalálni, hogyan tudná négy számjegyűvé emelni a teljesítményét.

2019 augusztusától az év végéig tartott az alaposan dokumentált építés, amelynek során vadonatúj injektorokat, 3D nyomtatóval kialakított, alumínium szívócsövet, víz- helyett léghűtéses intercoolert, nagyobb Borg Warner turbófeltöltőt kapott az erőforrás. A gyári 11,0:1 sűrítési arányt nem módosították, de teljesen új motorvezérlő szoftvert írtak, amihez saját kábelköteget is terveztek.

A dugattyúkat és a hajtókarokat egyedi tervezésű, kovácsolt darabokra cserélték – előbbiek alumíniumból, utóbbiak acélból készültek. Felmerült, hogy új főtengelyt készítenek, amivel akár a lökettérfogatot is növelni tudják, ám végül idő hiányában ezt az ötletet elvetették (pontosabban egy későbbi fejlesztési fázisra tették féle). A tuningprogramot szabadabb gázáramlást biztosító leömlő és kipufogó tette teljessé.

Papadakis Racing 2020 Rockstar Energy Drink Toyota GR Supra technikai adatok:

KAROSSZÉRIA Toyota GR Supra (2020)
Motorház- és csomagtérfedél szénszálas kompozit panelek (Seibon)
BELSŐ TÉR
Ülések, biztonsági övek, kormánykerék OMP
Pedálszett Tilton 600
Bukókeret Papadakis Racing
Műszeregység AEM CD-7 digitális versenyműszer
FUTÓMŰ
Kerekek (elöl/hátul) 18×9 / 18×10 (Motegi Racing MR146)
Abroncsok (elöl/hátul) 285/35 R18 / 315/40 R18 (Nitto NT05)
Kanyarstabilizátorok, lengőkarok Papadakis Racing
Lengéscsillapítók, rugók RS-R Racing
MOTOR Toyota B58, soros hathengeres turbómotor
Üzemanyag E85
Teljesítmény 1047,8 LE
Forgatónyomaték 1231 Nm
Szelepek Supertech Performance
Hengerfej Portflow Design
Üzemanyag-befecskendezés AEM Electronics Infinity 8 EMS
Turbófeltöltő Borg Warner EFR 9280
Motorolaj Lucas 5W-50 szintetikus
Megkerülő szelepek 2 x 44 mm Tial MV-S
Üzemanyag-befecskendezők: 6 db, 2000 cm3/perc
HAJTÁSLÁNC
Erőátvitel Gforce GSR 4 fokozatú, szinkronizálatlan, egyenes fogazású sebességváltó
Tengelykapcsoló Tilton négytárcsás, 7,25 colos
Kardántengely Driveshaft Shop szénszálas

Fotók: papadakisracing.com

via Smartermedia

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagram

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű