Filmek
Így szól a Ferrari F8 Tributo Novitec rendszerrel
Published
2 év agoon
By
Bense RóbertAz F8 Tributo alapból sem egy szolid, visszahúzódó típus, de a Novitec – mint tudjuk – éppen ezeket a gépeket szereti még paprikásabbá varázsolni. Habár ebben az esetben a 3,9 literes, duplaturbós V8-ast is megpiszkálták (egész konkrétan 776 lovasra húzták), illetve kapott egy állítható felfüggesztést, az igazi meglepetés a hangjában rejlik, amiről az új kipufogórendszer gondoskodik.

340 km/óra a vége, de a hangorkánért nem muszáj száguldozni













Népszerű
-
Tesztek2 hónap ago
Ennyi pénzért már nem a cirkusz a lényeg – Mercedes-Benz GLS 400d 4matic AMG Line teszt
-
Tesztek1 hónap ago
Menetpróba: gazdaságosan gyártható, modern, élvonalbeli autó lett az Opel Astra L
-
Hírek1 hónap ago
Szélsebes monolittömböt faragott a Brabus a Rolls-Royce Ghost II-ből
-
Hírek1 hónap ago
Rajtautomatika is került a közel 700 lovas amcsi óriásba