Csatlakozz hozzánk

Hírek

Íme, egy német Peugeot

Lassan kiteljesedik a Peugeot 308-as kínálata. Nem sokkal azután, hogy forgalmazni kezdték a limuzint, itt a kombi is. A jól használhatónak ígért 308SW házon belül is konkurenciát támaszthat, például a 3008-as egyterű számára

Közzétéve

ekkor

Ez a Peugeot már nem olyan autó, amilyenekhez az elmúlt években szoktunk: a franciás könnyedségű design-orgia jegyében rajzolt formák helyett egyre inkább a veretes, visszafogottabb, ám időt állóbb, németes jellegű vonalak a meghatározók. A másik benyomás pedig az, hogy ez a kocsi nagy (4,58m hosszú és közel másfél méter magas).

Az ötajtós 308-hoz képest abszolút értelemben az, mert ahogyan arra számítottunk, a kombi jelentősen nagyobbra sikerül, mint az egyenértékű ötajtós változat. Ebben az esetben harminckét centivel nőtt a hossz, de a raktér térfogata beszédesebb adat: 610 literes a koffer. Ez pedig a pakolóbajnok Octavia Combiéval azonos, csak a Honda Civic Tourer nyel be náluk valamivel több csomagot – és persze a hátsó üléssor is síkba dönthető. A 308 SW alapja a csapott hátú változatéhoz hasonlóan a PSA új moduláris EMP2 platformja, ami az elődéhez képest 140 kg-os tömegcsökkenést jelent. A fogyókúra gyümölcsét pedig a gyár szerint a menettulajdonságokban, vezethetőségben lehet majd learatni.

A motorválasztékban az Euró hatos benzinesek mellett takarékos és kevésbé környezetszennyező dízelek is lesznek. A BlueHDi változat CO2-kibocsátását például gyári állapotban mindössze 85 grammnak mérte a gyár, kilométerenként. Az új kombi tisztán francia gyártmány lesz: a Trémeryben gyártott öngyulladósakat vagy a Douvrinben készített benzinmotorokat Sochauxban szerelik a karosszériába. Az autóval a nagyközönség első ízben márciusban, a Genfi Autószalonon találkozhat.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagrm

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Támogatás




Népszerű