Csatlakozz hozzánk

Hírek

Mazda MX-5 Spyder és Speedster

A Mazda amerikai divíziója két MX-5 dizájn koncepciót mutatott be a 2015-ös SEMA kiállításon Las Vegasban – technikai infókkal!

Közzétéve

ekkor

Az MX-5 Spyder és az MX-5 Speedster tanulmányautók folytatják a könnyű építésű MX-5 „grammstratégiáját”, tovább csökkentve tömegét, fokozva a kabrió érzést.

A tervezők inspirációjaként a veterán autók szolgáltak. Az MX-5 Spyder esetében a tetőt még áramvonalasabbá tették, higany ezüst külsőt, szénszálas aero-csomagot, légbeömlőt kapott, 17 colos kerekeken, Yokohama Advan Racing RS II versenygumikon gurul és Spinneybeck Prima természetes, teljes bőr belsőt alakítottak ki benne.

MX-5 Spyder


Az MX-5 Speedster pedig visszaviszi a modellt gyökereihez – a szélvédő helyére csak légterelőket szereltek – a régmúlt teljesen nyitott autós élményeihez, “mikor a szél belekap az ember hajába”. Az extrém súlycsökkentés eszközei a szénszálas ajtók és ülések, valamint a 16 colos Rays 57 Extreme Gram Lights kerekek. A Speedster csak 943kg-t nyom a mérlegen, és alacsonyabb is a sorozatgyártású MX-5-nél 30mm-rel, az ültetett felfüggesztésnek köszönhetően.

MX-5 Speedster


„Mindkét dizájn koncepció az MX-5 erősségeire hívja fel a figyelmet” – mondta Ken Saward, a Mazda Észak-Amerikai leányvállalatának (MNAO) dizájn menedzsere. Kollégáival több, különböző beszállító és teljesítmény-javító céggel is együttműködtek, hogy megalkossák a két tanulmányautót. „A 4. generációs MX-5-tel tiszta lapot kaptunk, hogy megmutassuk, hova lehet még márkaikonunk erősségeit fokozni, amellett, hogy hűek maradunk eredeti mondanivalójához”



Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HIRDETÉS
Siren7

Facebook

HIRDETÉS

Instagram

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű