Csatlakozz hozzánk

Hírek

Európába is megérkezett a 370Z Nismo

Bemutatkozott Európában is a Nissan Nismo sorozatának második tagja, a 370Z Nismo: a genfi premier előtt a média számára Barcelonában leplezték le a 3,7 literes, V6-os verziót, melynek csúcsteljesítménye 344 lóerő, 371Nm-nyi nyomaték mellett

Közzétéve

ekkor

A csak coupé karosszériával és hatfokozatú, kézi kapcsolású sebességváltóval elérhető 370Z Nismo komoly műszaki és design-fejlesztésen ment keresztül. Az újdonság egyik kivitelének értékesítése már megkezdődött Észak-Amerikában és Japánban, de az európai piacra egy külön változatot fejlesztettek ki, amely jobban megfelel az itteni útviszonyoknak és az európai ízlésnek.

A Juke Nismóhoz hasonlóan az alap 370Z minden módosítását a gyártó autósportban szerzett tapasztalataival alapozták meg. A formai módosítások pedig az aerodinamikai tulajdonságok tökéletesítésének igényével születtek. Az autó orrának – az eddiginél agresszívebb – designja révén javult a levegőáramlás az autó alatt, ami javította a nagy sebesség mellett és a nyújtott kanyarokban mutatott stabilitást.

   

A járulékos leszorítóerőhöz alaposan átdolgozott kerékfelfüggesztés és futómű-beállítás társul, ennek eredményeként a versenypályán és a közúton egyaránt javult a stabilitás és a vezethetőség.

Egyedi, sötétszürke, 19 collos szuperkönnyű, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, rajtuk szélesebb, nagyteljesítményű gumiabroncsok kerültek az autóra, továbbá a piros féknyergek is az autóversenyzés stílusjegyeit hordozzák. A Nismo-Z hátulján egy finom vonalú új spoiler teszi fel az i-re a pontot, amely állítólag az aerodinamikai tulajdonságokon is javít.

Ahogy már szó volt róla, Nismo által elvégzett tuningnak köszönhetően a 3700 köbcentis V6-os motor teljesítménye 328-ról 344 lóerőre, nyomatéka pedig 363-ról 371Nm-re nőtt. Ennek eredményeként az alsó és közepes fordulatszám-tartományban javult a gázreakció, és az autó 5,2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra. A hátsókerék-hajtású 370Z tehát még komolyabb élményt nyújt a Nismo-beavatkozás után…

Végül, a Z fejlesztésének fontos része volt a fékezési érzet tökéletesítése is, ezért a Nismo mérnökei az R35 GT-R nagy merevségű fékcsöveit és nagy teljesítményű fékfolyadékát alkalmazták. A kizárólagosan a Nismóknál alkalmazott kettős kipufogórendszer szintén áthangolja és felerősíti a 370Z V6-os blokkjának “kellemes” hanghatását…

Sorszámozott Nismo-tábla növeli minden ilyen 370Z egyediségét

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű