Hírek
Rajtautomatika is került a közel 700 lovas amcsi óriásba
Published
1 hónap agoon
By
Bense Róbert
És azt is megmutatták nekünk, hogyan működik.
Egészen elképesztő látni, ahogy ez a hatalmas blokktégla a padlógáz hatására gyakorlatilag elemelkedik a földtől. A látvány mögött persze teljesítmény is van, a Cadillac Escalade-V szíve egy 6,2 literes, kompresszoros V8-as motor, amely 682 lóerővel és 885 Nm-nyi nyomatékkal rendelkezik, és nem mellesleg Corvette-származék. Mi ez, ha nem egy szteroidokon nevelkedett sportautó?
A V-széria külön erre a teljesítményszintre kalibrált 10 sebességes automatát kapott, valamint olyan finomságokkal is ellátták, mint az aktív összkerékhajtás, vagy a külön ehhez a modellvariánshoz tervezett légrugós felfüggesztés.
A közel 3 tonnás óriásnak alig 4,4 másodpercre van szüksége a százas tempó eléréséhez, a rajtprogram pedig nem viccel, az Escalade-V röfögve tépi fel az aszfaltot:
A Cadillac ezzel nem csupán a legerősebb modelljét dobta piacra, hanem a legdrágábbat is. Az idén nyáron debütáló batár 150 ezer dollárba, azaz átszámolva nagyjából 55 millió forintba kerül majd.













Népszerű
-
Tesztek2 hónap ago
Ennyi pénzért már nem a cirkusz a lényeg – Mercedes-Benz GLS 400d 4matic AMG Line teszt
-
Tesztek1 hónap ago
Menetpróba: gazdaságosan gyártható, modern, élvonalbeli autó lett az Opel Astra L
-
Hírek1 hónap ago
Szélsebes monolittömböt faragott a Brabus a Rolls-Royce Ghost II-ből
-
Hírek1 hónap ago
Hamarosan új modellel bővíti palettáját a Honda