Csatlakozz hozzánk

Hírek

Suzuki a 2012-es Genfi autókiállításon

A 2012-es Genfi Autószalonon a Suzuki olyan modelleket mutat be, amelyek jól szemléltetik, hogyan gondolkodik a gyártó a környezetbarát járművekről.

Közzétéve

ekkor

G70

 G70 igen furcsa formájával vonzza a tekinteteket

 

A Suzuki következő generációs környezetkímélő technológiák fejlesztésére vonatkozó stratégiája három pillérre épül. Ezek egyike a benzinüzemű autók még üzemanyag-takarékosabbá tétele. Egy csekély szén-dioxid-kibocsátású, egyben mindenki számára elérhető autó kifejlesztésének szándékától vezérelve a Suzuki olyan új generációs, benzinüzemű személygépkocsi kialakításán dolgozik az „A” szegmensben, amelynél a CO2-kibocsátási érték nem haladja meg a kilométerenkénti 70 grammot. A G70 tökéletesen megfelel ennek a célkitűzésnek. Kivételesen csekély tömegének, aerodinamikai tulajdonságainak, turbófeltöltésű, közvetlen befecskendezésű motorjának és a fékezés során keletkező energiát részben visszatápláló automata leállító és indító rendszerének köszönhetően a modell szén-dioxid-kibocsátása nem haladja meg a kilométerenkénti 70 grammot.

A 2011-es Tokiói Autószalonon a G70 modellt Regina néven mutatták be.

Swift Range Extender

A Zöld-fehér fényezés hivatott a környezetkímélő mivoltát bemutatni.

 

A Swift Range Extender a 2010-es Genfi Nemzetközi Autószalonon bemutatott elektromos hibrid Swift továbbfejlesztett változata. A modell jól szemlélteti, hogyan képzeli el a Suzuki a rövid városi utazásokra szánt, környezetbarát autót. A tervek szerint további fejlesztések után a Suzuki a Swift Range Extendert a közeljövőben bevezeti az európai piacra.

A Swift Range Extender a 2011-es Tokiói Autószalonon Swift EV Hybrid néven szerepelt.

Alto (továbbfejlesztett változat)

Kívülről nem is annyira észrevehető a változás.

2009-es bevezetése óta az Alto csekély (eredetileg 103 g/km-es) szén-dioxid-kibocsátásának, kifinomult dizájnjának, felhasználóbarát tulajdonságainak, valamint megfizethető árának köszönhetően olyan komoly népszerűségre tett szert, hogy 2011 végére értékesítése Európában meghaladta az 131 ezer darabot. Az Európai Unióban és Svájcban bevezetett új szén-dioxid-kibocsátási előírások szellemében a Suzuki 2011-ben további fejlesztéseket hajtott végre az Altón: a változó szívó- és kipufogóoldali szelepvezérlés jóvoltából a modell CO2-kibocsátási értékei még alacsonyabbak lettek (99 g/km). A továbbfejlesztett Alto továbbra is a már ismert és népszerű külsővel, de az eddiginél elegánsabb kivitelű utastérrel készül.

Fókuszban a környezetvédelem
Suzuki létrehozta a „Suzuki Green”, vagyis a „Suzuki Zöld” védjegyet, amellyel a minősítési szempontoknak megfelelő környezetvédelmi technológiákat és az ilyen technológiákkal készült termékeket látja el. Immár (2011 szeptembere óta) minden ilyen technológiára és termékre felkerül a „Suzuki Green” feliratos embléma.

 

A cikkhez videógaléria is tartozik, ahol mozgóképeken is meg tudjátok nézni azúj Suzukikat. A jobboldali sávban találjátok a galériákat!

Hozzászólások

komment

Olvasás Folytatása
Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű