Csatlakozz hozzánk

Hírek

Újra piacvezető a Suzuki

Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első
hónapjában, amivel a márka ismét piacvezető Magyarországon. A Vitara
továbbra is nagy sláger, a Swift és az S-Cross stabilan
hozza a számokat, és egyre népszerűbb a Celerio is

Közzétéve

ekkor

A Datahouse friss adatai szerint az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel átvette a magyar piac vezetését.

A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét:
Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a
SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos
piacrésszel, és az S-Crossnak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos
részesedést könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az
importmodell Celerio 26,67 százalékra növelte eredményét az A szegmensben.

Swift


Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar piacon, és – elsősorban a Vitara sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) – összességében 9,72 százalékos részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség – úgy tűnik – a tavalyi hazai remek szereplés folytatása.

SX4 S-Cross


“A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak további bővítésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén”

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagrm

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Támogatás




Népszerű