Csatlakozz hozzánk

Nagyvilág

A nap videója: Hyundai (Gangnam) Style

Potenciális Autóvásárló Jánosnak, aki következő négykerekűjét nem érzelmi alapon választja, hogyan lehet felkelteni az érdeklődését? Szájbarágós reklámokkal? Esetleg egy közepesen idegesítő, számtalanszor hallott dallamra új szöveget írva kiemelni az autó erényeit?

Közzétéve

ekkor

Valószínű, hogy az utóbbira hamarabb felkapja a fejét, még akkor is, ha a melódiát már legszívesebben feledné, annyiszor borzolta az idegeit. Az első döbbenet után – “Ez meg mi a fene már megint?!” – pedig azt veszi észre, hogy az új szöveg fészkelte be magát az agyába, ami addig motoszkál benne, hogy csak megnézi, mit tud az a 2013-as Hyundai Accent.

Úgy tűnik, a Parkway Motorcars tényleg a meghökkentő reklámok mellett tette le a voksát, ennek ékes bizonyítéka a következő film is. Gyakorlatilag egy videoklipet szentelnek teljes kínálatuk bemutatásának, amiben elrappelik, hogy egy család tagjainak mit ajánlanak az általuk forgalmazott autókból. Még a cég fellelhetőségét is a szövegbe ágyazták, nem a film végén kell keresni az apró betűs részben. Számunkra azonban igazán az lehet az elképesztő, hogy az Inifinitit 16 éveseknek ajánlják.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hirdetés

Facebook

Hirdetés

Instagrm

Hirdetés

Népszerű