Csatlakozz hozzánk

Nagyvilág

Repülőgép Emlékpark: A Budapest Airport álláspontja

Nagyon vártuk, de végre megérkezett a Budapest Airport hivatalos válasza, a Repülőgép Emlékparkkal kapcsolatban.

Közzétéve

ekkor

A Ferihegyi Repülőgép Emlékparkról megjelent cikkünk hatalmas vihart kavart. Rengeteg komment érkezett, amelyek néha egészen durván ekézték a parkot üzemeltető alapítványt és a Budapest Airportot egyaránt. Célunk az volt, hogy egyetlen kommentet sem távolítunk el, de egy meglehetősen aljas hozzászólást törölnünk kellett, amelyet valaki a szerkesztőségünk nevében írt. A többi továbbra is olvasható a cikk alatt. Most pedig jöjjön Hardy Mihálynak, a Budapest Airport Zrt. kommunikációs igazgatójának a reakciója. Hardy úr sorait változtatás nélkül közöljük.

Jak-40. A business jetek ősanyja.

„Az Emlékpark Alapítványnak nincs érvényes szerződése a Budapest Airporttal, sem annak jogelődjével, mint ilyen, tulajdonképpen jogcím nélkül, rosszhiszeműen használja a területet. Erről természetesen a jogi vitában a bíróság dönt.

A Budapest Airport a NEM tervez szállodát építeni az emlékpark helyén, ez is egy, a cikkben megjelentetett buta hazugságok közül. Ezt mindenki, aki egy kicsit is ért hozzá, vagy veszi a fáradságot, és utánanéz a neten, megértheti. Esetleg néhány korábbi sajtóközleményt is érdemes lenne átnéznie ebben az ügyben.

A repülőtér látogatás továbbra is működik, a korábbinál lényegesen magasabb színvonalon és biztonságosabb körülmények között.

Az Emlékpark és Budapest Airport között nincs semmilyen jogviszony, hiszen semmilyen írásos dokumentum, aláírt szerződés, megállapodás ezt nem támasztja alá. Jogvita az van, de az a bíróságon zajlik.
Az a látvány, ami az Emlékpark néven működtetett rozsdahalmazt, repülőgép temetőt jelenti egyszerűen méltatlan Magyarországhoz, mégis, ebben kell „gyönyörködnie” minden hazánkba érkező külföldinek, ez a látvány fogadja, amikor elhagyja a terminált. Aki már járt a világban működő szabadtéri vagy egyéb repülős múzeumokban, az tudja, hogy ez a romhalmaz, amit az Emlékpark vezetése (az önkéntesek önfeláldozó munkájával takarózva) eddig összehozott, méltatlan a magyar repüléshez és fényévekre van attól, ahogy egy ilyen gyűjteménynek ki kellene néznie.”

Ez tehát a BA álláspontja, amely bennem további kérdéseket vet fel. Éppen ezért kezdeményeztem egy részletekbe belemenő beszélgetést is Hardy Mihállyal, ami ha létrejön, akkor természetesen itt a tesztauto.hu-n olvasható lesz azonnal.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HIRDETÉS

Facebook

HIRDETÉS

Instagram

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű