Csatlakozz hozzánk

Tesztautó TV

Ilyen lett a Peugeot pickupja, a Landtrek

Még mielőtt nagyon belelkesednénk, Európa sajnos nem kapja meg a platós oroszlánt…

Közzétéve

ekkor

Európai forgalmazás híján számunkra inkább csak érdekesség lehet a Landtrek, amely gyakorlatilag a kínai Changan Automobile F70 nevű modelljére épül (ami meg egy Ford Ranger koppincs – szövevényes ügyről van szó), azonban Peugeot néven valószínűleg kelendőbb lesz.

Francia márkanév, kínai alap, dél-amerikai és afrikai piacokra szánva

Kívül-belül egyébként egész jól összepasszintották a Peugeot jelenleg aktuális dizájnjával, de ami ennél fontosabb, hogy az összkerekes modell tereptulajdonságai (duplakabinos esetén – első/hátsó terepszög 29°/27°, rámpaszög 25°, maximális oldaldőlés 42°) lehetővé teszik, hogy Afrika és Dél-Amerika néhol úttalan útjain is elboldoguljon.

Landtrek

21-23 centiméteres hasmagassággal rendelkezik a Landtrek

A szimpla és duplakabinos változatban is gyártásba kerülő Landtrek motorpalettája egy 150 lóerős (350 Nm), 1,9-es dízelből és egy 2,4 literes, 210 lóerős (310 Nm) benzines motorból áll majd. Ami a felszereltséget illeti, az automata váltótól a panoráma kamerarendszerig és a lejtmenetvezérlőig minden olyan fontos extrát megkap, amire csak szükség lehet.

Hozzászólások

komment

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HIRDETÉS
Siren7

Facebook

HIRDETÉS

Instagram

HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű