Connect with us

Tesztautó TV

Génmanipuláció – Mercedes E 250 teszt

Az új E-osztály frissítő műtéten esett át, amit génsebészek végeztek, ugyanis az újdonságba az S Mercedes kromoszómáit ültették. De vajon jó ez a manipuláció?

Published

on

Ráncfelvarrás és ráncfelvarrás között óriási a különbség. Vannak olyan gyártók, amelyek csak a ködlámpafészkekkel maszatolnak, más felnivel kínálják az autót, bővítik a színpalettát és a kárpitok választási lehetőségét, aztán egy alapos PR hadjárat keretein belül világgá kürtölik a kocsi „újdonságait”. A Mercedesnek azonban a faceliftről más fogalmai vannak és olyan komoly módosításokat végzett az E-osztály frissítésénél, amelyek néhány márkánál már generációváltást jelentenek.

Ráadásul a csillagosoknak kifejezetten pozitív irányba sült el a plasztikai műtét, mert valljuk be, hogy az előd szögletes formái egy SS tiszt kérlelhetetlen vonásaival tarkítva és az ügyetlenül osztott lámpáival nem feltétlenül aratott osztatlan sikert. Legalábbis eléggé megosztotta a közvéleményt. Nekem speciel nem tetszett, de a módosítások után már kifejezetten kedves a szememnek az új E-osztály.

Kicsit –nem is kicsit- a nagytestvér S génjeit ültették a gyáriak az újdonságba, amelyek nemcsak a dizájnelemekben jelentkeznek, hanem a műszaki tartalomban is. Láttunk már ilyet, hiszen az Audi A8 és A6 között alig van különbség, mint ahogy a BMW 5-ös és 7-es sorozata is elképesztő módon hasonlít egymásra. Erre az útra lépett a Mercedes is, bár nem biztos, hogy ez jó, hiszen így nemcsak a márkán belüli egyéniség van halálra ítélve, hanem a kategóriák is összemosódnak. Az alsóbb osztályban focizóknak ez nyilván előrelépés, de a prémiumszegmens képviselő számára visszalépés, hiszen miért adna ki sokkal több pénzt a vásárló egy A-ligás járműért, amikor már szinte ugyanazt tudják a kisebbek, ráadásul majdnem ugyanúgy néznek ki!?

Vegyük sorra a változásokat! A Mercedes szakított a hagyományokkal és az E-osztályra jellemző ikerfényszórókat egybeolvasztották, valamint már nem csak a nappali mentfény áll világító dióda sorból, hanem a fényszóró is LED-ből lövi ki a fotonokat. A lámpák és a hűtőmaszk változása magában hordozta a géptető módosítását is, és természetesen lecserélték a lökhárítókat is.

Egyébként a Mercedes megadja a vásárlóknak a választás lehetőségét, hiszen kétféle ormánnyal kínálják a kocsit; az alapkivitel és az ELEGANCE felszereltségi szint a klasszikus, háromdimenziós limuzin-hűtőmaszkot kapja, háromlamellás optikával és a motorháztetőn álló csillaggal, míg az AVANTGARDE hangsúlyosan sportos megjelenését a hűtőmaszk adja, amelynek közepében helyezkedik el a csillag.

Az orrész forradalma után megcsappant a mérnökök tervezési kedve és a kocsi hátulnézetből már a konzervatív irányvonalat követi, amin a módosított lökhárító és a LED-es lámpák sem segítenek. Oldalnézetben a díszlécek áthelyezésével csapják be a szemet, ami jót tett a formának, mert ezeknek a módosításoknak köszönhetően hosszabbnak és elegánsabbnak, ugyanakkor dinamikusabbnak hat az E-osztály.

Természetesen a belsőt sem hanyagolták el a tervezők, és így új dizájnelemek díszítik az utasteret; új a három csőfoglalatos kombinált műszer, a Flat-Frame fejegység trapéz-alakú, csillogó kerete, a szellőzők designja és a két középső szellőző közötti analóg óra. Hasonlóan jellegzetes lett az áttervezett, választókar-nélküli középkonzol, valamint az új multifunkciós kormánykerék, a DIRECT SELECT választókarral és az automata váltóbillentyűivel.

Külön dicséretet érdemel az Integrált Szerviz Csomag, amely az első 4 évben csökkenti az autó fenntartási költségeit, ugyanis ebben az időszakban vagy 120.000 kilométerig a Mercedes teljes egészében átvállalja a karbantartási- és szervizköltségeket. Ennél azonban még sokkal fontosabb dolgokat is tartalmaz a ráncfelvarrott E-osztály; az egyik az új benzinmotor család, a másik pedig a menetbiztonsági berendezések arzenálja, amelyek majd a következő generációs S-osztályban is helyet kapnak. Kipróbáltuk őket, és természetesen az új 2.0 literes benzines erőforrást is, amelyről videó is készült, sok-sok információval egybefűzve. Íme;



További Mercedes cikkek itt. Katt.

Ha a Tesztauto.hu cikkei segítettek a szolgáltatások és a járművek kiválasztásában, akkor a kérünk benneteket, hogy a vásárlásnál tegyetek erről említést a kereskedőnél is! Ezzel támogathatjátok a Tesztauto.hu működését. Köszönjük!  

HIRDETÉS
FANTIC E-BIKE

Facebook

Instagram

És akkor hátulról még meg sem mutattuk. 🤯 #volvo #c40recharge #teszt #mik #magyarig #carstagram #tesztautohu #carphotography #evcar #elektromosauto @volvogaleriabudapest
És akkor hátulról még meg sem mutattuk. 🤯 #volvo #c40recharge #teszt #mik #magyarig #carstagram #tesztautohu #carphotography #evcar #elektromosauto @volvogaleriabudapest
5 hónap telt el
View on Instagram |
1/9
Ugye, hogy milyen sokat számít egy jól átgondolt facelift? Szinte rá sem ismerni az S-Crossra, a lényegen ugyanakkor nem változtattak. Tesztünk a címlapon! #tesztautohu #scross #facelift #suzuki #hungary #carstagram #mik #instahun #magyari #2022 #newcar #carphotography @magyarsuzuki @benserobert
Ugye, hogy milyen sokat számít egy jól átgondolt facelift? Szinte rá sem ismerni az S-Crossra, a lényegen ugyanakkor nem változtattak. Tesztünk a címlapon! #tesztautohu #scross #facelift #suzuki #hungary #carstagram #mik #instahun #magyari #2022 #newcar #carphotography @magyarsuzuki @benserobert
6 hónap telt el
View on Instagram |
2/9
Építünk Wartburgot? 😎 #deagostini #wartburg #353 #ddr #instahun #magyarig #modell #hobbi #veterán
Építünk Wartburgot? 😎 #deagostini #wartburg #353 #ddr #instahun #magyarig #modell #hobbi #veterán
6 hónap telt el
View on Instagram |
3/9
Megépítenéd? Nézz fel a tesztauto.hu-ra, akár már most megrendelheted a sorozatot! #deagostini #wartburg #353 #ddr #modell #hobbi #magyarig #mik #instahun #tesztautohu
Megépítenéd? Nézz fel a tesztauto.hu-ra, akár már most megrendelheted a sorozatot! #deagostini #wartburg #353 #ddr #modell #hobbi #magyarig #mik #instahun #tesztautohu
7 hónap telt el
View on Instagram |
4/9
Elég menő lett a Tucson Beast, az Uncharted filmben tűnik fel, már csak ezért is megnézzük! 😎 @hyundai_hun #tucson #beast #uncharted #funday #tesztauto #instahun #2022 #magyarig #hyundai
Elég menő lett a Tucson Beast, az Uncharted filmben tűnik fel, már csak ezért is megnézzük! 😎 @hyundai_hun #tucson #beast #uncharted #funday #tesztauto #instahun #2022 #magyarig #hyundai
8 hónap telt el
View on Instagram |
5/9
Alig 50 példány készült a Nürburgring csomagos kivitelből. 360 millióért kelt el. 😨 #lexus #lfa #joemacari #mik #instacars #japan #lexuslfanurburgringedition #lexuslfa #carstagram #carphoto #tesztauto
Alig 50 példány készült a Nürburgring csomagos kivitelből. 360 millióért kelt el. 😨 #lexus #lfa #joemacari #mik #instacars #japan #lexuslfanurburgringedition #lexuslfa #carstagram #carphoto #tesztauto
Alig 50 példány készült a Nürburgring csomagos kivitelből. 360 millióért kelt el. 😨 #lexus #lfa #joemacari #mik #instacars #japan #lexuslfanurburgringedition #lexuslfa #carstagram #carphoto #tesztauto
Alig 50 példány készült a Nürburgring csomagos kivitelből. 360 millióért kelt el. 😨 #lexus #lfa #joemacari #mik #instacars #japan #lexuslfanurburgringedition #lexuslfa #carstagram #carphoto #tesztauto
8 hónap telt el
View on Instagram |
6/9
Felfedeztük vele a város rejtett zugait. Teszt még idén! 🇸🇪 #volvo #xc40 #suv #tesztautohu #carphotography #sunshine #sunset #hungary #instahun #instacars #canon #carphoto #újautó #2021
Felfedeztük vele a város rejtett zugait. Teszt még idén! 🇸🇪 #volvo #xc40 #suv #tesztautohu #carphotography #sunshine #sunset #hungary #instahun #instacars #canon #carphoto #újautó #2021
9 hónap telt el
View on Instagram |
7/9
Címlapos tesztünk! 😎 #citroen #citroenec4 #elektromosauto #evcar #tesztautohu #instacars #magyarig #újautó #villanyauto #carstagram #carphotography #electriccar #canon #hungary🇭🇺 @citroenmagyarorszag
Címlapos tesztünk! 😎 #citroen #citroenec4 #elektromosauto #evcar #tesztautohu #instacars #magyarig #újautó #villanyauto #carstagram #carphotography #electriccar #canon #hungary🇭🇺 @citroenmagyarorszag
Címlapos tesztünk! 😎 #citroen #citroenec4 #elektromosauto #evcar #tesztautohu #instacars #magyarig #újautó #villanyauto #carstagram #carphotography #electriccar #canon #hungary🇭🇺 @citroenmagyarorszag
Címlapos tesztünk! 😎 #citroen #citroenec4 #elektromosauto #evcar #tesztautohu #instacars #magyarig #újautó #villanyauto #carstagram #carphotography #electriccar #canon #hungary🇭🇺 @citroenmagyarorszag
10 hónap telt el
View on Instagram |
8/9
Mit tesztelünk épp? Kitaláljátok? #tesztautohu #újautó #magyarország #mik #instahun #canon #carphotography #carstagram
Mit tesztelünk épp? Kitaláljátok? #tesztautohu #újautó #magyarország #mik #instahun #canon #carphotography #carstagram
10 hónap telt el
View on Instagram |
9/9
HIRDETÉS
FANTIC E-BIKE
HIRDETÉS
MPS Alkatrész 300

Népszerű